>

Som vanligt!



Så är jag ute i sista sekunden och måste stressa,, ska egentligen vara i duschen nu men sitter fortfarande och käkar frulle :S
Bra planerat som vanligt :)

Ska in på möte på Lernia så måste ta bussen vid 10.00 in till staden .

Skulle beställa skötväska, mygg&regnskydd-reflexer till vagnen och en filt igår på en internetsida men så när jag är klar och ska beställa så nej då,, då har dom inte postförskott :S
Bara olika direktbetalningssätt :/ Sned jag blir,, har ju inte dom pengarna på mitt kort nu och så var det 17% rebatt på skötväskan med och nu måste jag vänta tills vi får pengar och då är den säkert dyrare eller nån sån skit.
Jag som ÄNTLIGEN hade bestämt mig :/


Jaja nu har jag inte tid att sitta här!

Ha en bra dag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo dom var hetl okej, kosta 99:- och fanns i 3 färger. :)



Ja visst är det bra, allt man kan få gratis är bra! ;)



Vad var det för väska du hittat? Hoppas du fortfarande kan få rabatten när ni fått pengar..

2011-03-17 @ 18:44:31
Postat av: Jessi Fox

vafan postförskott borde väl gå om du mailar dom???

2011-03-17 @ 23:50:41
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja guuud så nuttigt! Helt otroligt den där känslan när man är på ultraljud!



Mja vi får se när det bllir en till, vet inte om jag ska gå någon utbildning först.

Händer hos er i helgen?

Vill med ny säng, en himmelsäng helst. den såg himla go ut i alla fall... ;)

Puuuuusss

2011-03-18 @ 10:13:16
URL: http://ronjaback.blogg.se/
Postat av: Sandra

2011-03-18 @ 11:36:34
URL: http://mesa ndra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: