>

Våfflor och vårjackor:)



Idag är det våffeldagen :P
Jag köpte faktiskt ett våffeljärn igår på Rusta,, för 99 kr !! Haha billigt ,, var rea på det :)
Har saknat att ha ett sådant några gånger så nu passade jag på ;)


Tyvärr får våfflorna ge vika för indisk mat idag(finns en nyöppnad restaurang,Taj Mahal, i Karlstad mitt emot Ams i samma bygnad som pavilljongen) men tänkte bjuda min underbara sambo på våffelfrukost imorn istället :)
Ska göra banan och choklad våfflor serverade med lite sirap, krossad choklad, skivad banan och florsocker :)
Ser kanon gott ut på receptet!!


Köpte vårjackan igår och jag är nöjd med den,, velade lite när jag stod i affären men sen bestämde jag mig för att det visst var just den jackan jag ska glida runt i:)
Och jag känner mig faktiskt fin i den!
Ni vet så där man bara kan göra i vissa kläder:)
Ser nästan fram emot att gå ut sen bara för att jag kan ha den på mig ;) haha lite sjukt ;)


Hoppas jag har fått pengar,, isfl så blir det nog nått till bebis inhandlat på staden idag !
Är sugen på att fixa resten av bebis sakerna!!
Måste bestämma mig för vilken skötväska jag ska köpa, och det är inte lätt!!!
Men det får bli antingen en av märket Ju Ju Be eller en av Skiphop iaf..
Ska kolla på babysitter med :) Men har svårt attt bestämma mig för om det ska vara en massa tingeltangel/ leksaker på den, typ Fisherprice, eller om jag bara ska köpa en helt vanlig "Baby Björn" !? Ah jag vet inte!! Vet bara att jag vill ha en man kan använda när bebis är nyfödd:)

Hjälp och tips någon??

Ha en fin vårdag alla och gotta er med massor av våfflor!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Babysitters finns på Ullared, på måndag vet jag om vi kan åka eller inte! :))



japp det var verkligen typiskt, så sjukt små i storleken. Är strl 33 på dem och tror det var 30 på dem jag mätte med och dom i 33 är mindre???? Jävlig sur på de, borde stå att dom är så små i storleken..



Skönt att ha hittat jacka, finns inget värre än att inte trivas med jackan. Jag avskydde ju min tjockis jacka men så fick jag en röd fin av pappa som jag fick igen och då var vintern räddad!! haha :)



Okej det vill jag också kolla, vet du tid eller så? Tycker det är kul att familjen annorlunda ska vara där också! :)



Jepp vi kan åka förbi där, skulle också vilja ha en ny orkide för min har blommat ut nu efter 2½ månad.

2011-03-25 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: