>

Åh jag känner mig så arg.



Ja, det gör jag ,, känner mig så arg hela tiden ^^
Jag vet varför men vill inte gå in på det här..
Men känns som jag blir kränkt och ljugen rakt upp i ansiktetet hela tiden ^^
Och det känns så pissigt att dela med sig av den man älskar mest av allt till
nån som inte gör nått för att visa vad det betyder..
Jaja nog om det .
Livet känns iaf aningen bättre idag än igår.
Som sagt idag är jag mest ARG !

Känner mig så kluven med när det gäller vissa  saker :/
Usch vad livet kan vara svårt ibland!

Imorn ska jag luncha med min kusin i stan iaf :)
Henne har jag inte träffat på år !?
Ska bli trevligt !

Sen har jag inte bestämt mig om vi ska åka till mamma imorn..
Vill åka imorn men vet inte om jag kan, för Nova ska ju med men jag har ju inte ensam rätt på henne ^^
Annars blir det på lördag !
Sen vill vi ju med och bada på måndag med och på tisdag fyller älskade mamma år !
Så egentligen skulle jag vilja åka imorn och komma tillbaks på onsdag nästa vecka ^^
Ja det går ju inte...


Funderar på att baka nått snabbt ^^
Har nougat & blockchoklad i 3 olika former och mjöl,ägg och sånt så klart ;)
Är gôtte sugen men här hemma ekar godisskålen tom..


Idag är det tydligen 9 dagar kvar till Ullared :D



Ha en mysig torsdagskväll !!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: