>

Så dåligt ,, jag vet .


Förlåt, har inte bloggat på jätte länge nu ju :/
Har inte haft någpn lust alls ! :S
Konstigt nog...
Brukar vara ganska pigg på att göra det annars
men nu har jag haft ganska mkt att göra..

Har haft en heldag med bästa Sandra och sötaste Wilde
och självklart söta dotter med;)

Klarade av att inte handla allt fint jag såg.
Och det kan jag lova att jag gjorde , såg en massa fint alltså..
Var väldigt länge sen jag såg så mkt fint överallt !
IKEA,, höll på att dö, H&M barnavd. höll på att dö
Lagerhouse igår, dog nästan osv.
Vågar inte gå in i en affär till innan Ullared i december tror jag !!

Fick tag i en favvo i repris till söta dotter och en
Pepparkaksklännnig !! Ursött !!

Just de fick tag i en Fabler tallrik & sked på IKEA med som jag var tvungen att köpa :)

Nu ska jag stänga ner dator och ta kvällen faktiskt :)

Ha en god natt alla !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tur att du överlevde turen igår trots allt, huha alldeles för galet roligt att shoppa. Jag vill bli miljonär! Och på tal om att dö, kolla mams hemsida och den nya kollektionen. Ahhh jag bara måste måste måste ha, helst allihopa.

2011-11-04 @ 12:47:23
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: