>

Shoppaholic.


Det kan jag nog nästan kalla mig..
Jag är helt galen i nya saker !
Vill bara ha mer mer mer. hela tiden.
denna månaden har jag gått lite väl långt och shoppat fast jag inte haft råd egentligen
plus att jag glömde bort att jag köpt TW grejer av Sandra och framkallat foton 
som skulle hämtats i måndags men då glömde jag iofs lappen.
Snälla sambo förde över lite pengar till mig så har lite till att bränna..
Nej då ska allt vara sparsam med dom.

Bra början, var på Lindex idag och köpte mig själv en topp,
och en fuskolle & 1 par strumpor till novis ;)
Har spenderat dagen i Säffle hos Sandra & Wilde :)
blev lite fiak och lunch och en promenad till & på stan :)
Fick mina TW (Tuppeware)grejer med idag :D
MKT nöjd kan jag säga ! Tackar så mkt för presenterna med !


Fin på, lösare upptil och tight om rumpan typ ;)


Ersättingsdoserare , degskrapa , bakformar och annat skoj :)


Ha en god natt alla !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja bilderna är jättefina! :)



Var det absolut, och kul att du gillade din nya saker. Jag älskar TW!!Haha ännu mer efter varje träff jag varit på, kom hem med hela min bag full idag.

2011-11-08 @ 23:04:18
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här har du ett kul gratis tips., tar ungefär 10 min att fixa :)



http://www.blogkeen.com/present.aspx



2011-11-08 @ 23:24:09
Postat av: Sandra

Nog för att jag för det mesta vet vad du pysslar med men jag saknar dina bloggar ändå, dags att uppdatera :)

2011-11-17 @ 10:01:50
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: