>

5 månader .


Idag blir min lilla fia lisa (Nova) 5 månader !
Vad fort tiden går !
Tyckter det könns osm jag fick henne igår
fast smtidigt känns det som hon alltid funnits hos oss :)

Har försökt börjat ge henne lite ersättnig
men det gillas INTE kan jag lova .
Vilket är mindre bra eftersom hon behöver lite extra
för att mitt börjar sina^^

Vi har fått tid hos barnläkare om 12 dagar.
Nova har ju reagerat på båda gröterna vi gett henne.
Så då måste vi kolla upp så hon inte är allergisk mot laktos
eller komjölksprotein.
Hoppas verkligen inte hon har nått av det !!
Men bra att vi får kolla upp det ganska snabbt iaf.




nu ska jag käka mat,, fläskfile, hasselbackspotatis och champinjonsås :P

Postad i: Bebis<3 Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: