>

Det var en dag idag med.


Det är söndag.
Vad mer kan man säga !?

Det regnar och är grått ute så är inte så lockande att gå ut.
Har badat N iaf :)

Ska städa och skulle behöva börja rensa ut lite från källaren.
Det är behövligt kan jag lova !
Det är farligt att ha en källare för allt som man inte vill ha men är för lat för att 
lämna till återvinning och dyl , hamnar där nere..
Ska börja med det imorn ;)

Var på Bergvik igår och handlade. Maxi blev dyrt. M fick sig en
ny ryggsäck och en fin skjorta till dopet.
Jag köpte inte nått till mig eller N alls :O
Men gick och kollade iaf och bestämde mig för att det får bli en kofta och skor nästa månda.
Cant wait !!

Har egentligen inte så mkt att skriva om känner jag, så tackar för mig !

Ha en trevlig eftermiddag !
 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: