>

Gör ett nytt försök då.

 Har haft problem med internetet, fick reda på att det tydligen varit krångel
med 3 över lag ^^

Men nu ska det funka,, är nyladdat med så..


Har varit en jätte fin dag idag ! Rena sommarn ute !
Behövde inte ha filt eller nått på Nova i vagnen och jacka!? Nej icke,, för varmt för de.
Har varit på föräldragrupp och efter det så gick vi till museet och lunchade.
Sen var det några som skulle iväg så då blev vi 3 st som gick runt en sväng på stan
och kikade lite i affärer och sånt:)
Over all, en mkt bra dag.

Nu tänkte jag att jag skulle försöka dela med mig av Novis fina presenter igen då.


1. Presentkort 1000 kr Myshop- Pappa, Tina, Syster Icka & hennes pojkvän Jocke
2. Presentkort 300 Kappahl- Mamma, Tommie & lilla syster Evelina
3. Presentkort 1000 kr H&M- Kerstin, Thomas, Julia, Erik, Linn(faster&kusiner)
4. 500 kr- Irene(Novas farmor)
5. 500 kr-Per, Petra, Carl, Kim&Linn(Min morbror m.fam) 
6. 300 kr- "farfar" (Mickes farfar)


1. Matset med djup&platt tallrik & mugg- Berit(Mickes moster)
2. Fotoalbum- Ann-Sofie, Mikko, Daniel, Simone, Linda, Theres , Malin(Min moster&kusiner)
3. Fotoram- Solveig & Patrik(Mickes moster&kusin)
4. Silver ask med smycke i- Annika, Jörgen, Sanna, Jennifer & Lucas(Mickes syster m.fam)
4. Tavla "Nova"- Lars-åke, Annika&"bebis"(Mickes farbror m.fam)
5. Tavelram med plats för porträtt- Samma som ovan


1. Den skimrande Barnkammar boken- Stefan & Lilly ( min morbror & lilla kusin)
2. www.bebisboken.se - Carola, Anders & barnen (Mickes syster m.fam)
3. Mitt första år- Aina (Min bonusfarmor)


1. Underbara Nyckelpigan- Ann-sofie m.fam (min moster m.fam)
2. Fisher Price "Nycklar"leksak- Per&Petra m.fam(morbror m.fam)
3. Skallra-Mickis("min bonus lillasyster")


1. Vit kofta- mickis
2. Tröja(blommig)- mamma m.fam
3. denimbyxor- mamma m.fam
4. Sockor stickade- Lars-åke m.fam(samma lars-åke som längre upp)
5. T-shirt- "Farfar"(mickes farfar)


Läragå-vagn- Charlotta & Lilly (stefans fd.fru och lillakusin, samma som tidigare)


1. "Väska" fylld med mysiga och fina kläder och lite annat skoj- Sandra & Wilde(min bästa vän, barndomsvän& underbar son) 

Blev lite långt inlägg men fick iaf med allt :)
Mkt bra presenter allt ihopa !!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen !

God natt gott folk !

 

Postad i: Bebis<3 Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: