>

Köpstopp.


Japp nu ska jag försöka sätta köpstopp på mig själv 1 månad !!
Enda jag får köpa är saker till dopet som står med på "listan", mat och om det är nått som
verkligen måste handlas till Nova.
Brände alldeles för mkt på IKEA igår och har bränt alldeles för mkt pengar idag med, beställde tårtgrejer här om dagen och så fortsätter det så nu får det vara nog.
Jag fullkommligt strör pengar omkring mig utan att tänka ett steg längre.

Skulle bara stressa förbi H&M och köpa 1 pyjamas till Nova idag istället bara i farten så där så blev det lite mer..
 

Plus att M hämtade ut paketet från www.Nelly.se  idag med, fick aldrig någon sms-avi , bara en
i papper och då var det en påminelse ^^
Måste ha blivit nått fel ..

Blev iaf mkt nöjd med det jag beställt.


Fick förresten badrocken från Libero-shoppen igår .
Den tackar vi så mkt för :)

Lite stor än men vi sparar den tills den passar :)


Köpte Banangröt till N förut som hon ska få prova sen :)
Min lilla skruttunge blir faktiskt 4 månader idag !!!
Stora tjejen ;)
Vi tjuvstartade med majskrokar redan i fredags ju och vatten också.
Så nu ska vi börja vänja henne vid gröt.
Har kommit på att jag nog vill att hon ska vara helt avvänjd från amningen när hon är 6 måndare istället
för att börja då.

Jaja nu tackar jag för mig , tack och adjö tills imorn , ha det bäst så länge !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh det är så kul att börja med mat/gröt. Men Wilde gillade faktiskt inte gröt förres jag gav han fruktpure till. Var usch och fy i början. Samma med mat ju, stackarn gråt som jag vet inte vad åt allt utom morot och majs. :)



Fina kläder! Jeansen ser ut att vara samma som jag har, så mjuka och goo! :)

2011-09-01 @ 22:57:24
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: