>

Tack så jätte mkt.



Idag har vi haft Novas dop .
Det blev väldigt lyckat under omständigheterna !
Är bara en sak jag är ledsen över men det vill jag inte ta här...

N var jätte intresserad och med innan prästen tog henne och hade vatten
på huvudet på henne,, då började hon stortjuta stackarn.
Trött var hon med.

Vill verkligen tacka alla som var med och gjorde Novas dopdag
till den bästa och ett fint minne !!
Och för alla fina presenter !!
Blev faktiskt nöjd med ALLT :O
Var en väldigt bra variation, nått smycke, lite kläder, några presentkort, "lite" pengar osv.

Ska skriva ett inlägg med exakt vad vi fick och av vem vi fick det, imorn eller nått .
Lär ha tid imorn för ska vaccinera N imorn förmiddag och då blir det hem direkt 
 efter det och ta det lungt .

Är sliten till max nu,, hade jag varit rik/are så hade jag tagit mig en
semester!! Det hade behövts !
Få komma iväg från allt ett tag och bara få vara.
det är min dröm just nu.

Novis gummsan sover så gott så,, hon somnade snabbt kan jag lova !!

♥Älskade unge♥

Som sagt dop&present-bilder kommer imorn!!

Nu blir det sängen !

Go natt gott folk !

Postad i: Bebis<3 Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att du blev så nöjd med dagen, hon fick verkligen så mycket fint! :) Och jag är imponerad av dig, fixat och gjort allt själv. Det gjorde du riktigt bra! :)



2011-09-26 @ 09:14:59
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: