>

En perry dag!

Ja men visst, det har det varit :)

Började med att Novis fick present på posten från Oslo :)
Det var kul att öppna !
Och detta var i :)


Fick min TW-beställning idag med, inte nått speciellt men älskart ;)
1 till Optimum, och dena andra var gåva :)

Och en tur på stan som inkluderar affärer går ju inte att
komma tomhänt ifrån ;)
Så detta fick följa med hem.
Är mkt nöjd med dagen, har varit skönt att bara ha en
sån där härlig dag som vi brukar ha , jag, Sandra och barnen.
Visst idag var det kankse lite mer mammornas dag/njutning ;)


Ska till K-stad imorn, tidigt...
Ska vara där 8.30 , tar 1 time dit med buss..
Men men ska ju träffa läkare för medicin :D
Ska faktiskt bli spännande att se om och hur det
kommer funka..

Jaja nu ska jag kolla klart BB sen sova!

Önskar er en riktigt god natt !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: