>

Hej och hå.

Var så där lagomt bakis igår därför blev det inte dator alls..

Hade en jätte trevlig kväll, tack för det ni som var med
och förgyllde den :)
Har tyvärr inga bilder att lägga ut eftersom jag inte vågade ta med
min kamera, som inte är min, ut och mobilen blev liggandes i väskan hela kvällen.
Finns en och annan bild i Sandras blogg www.mesandra.blogg.se så ta en kik där :)

Är lite depp idag...
Gör det om och om igen, "stänger" in mig..
Är dags att ta tag i träningen för femtielfte gången sen jag började
har varit förkyld igen så finns ju inte mkt att göra men
när svackorna kommer så känns allt bara så blä
och då är träningen ännu viktigare...
Har nog ångest, inte för nått jag gjort utan snarare för allt jag inte gör just nu..
Och för dig... Dumma dumma dig...
Älskar dig fast hatar dig, kan inte leva med dig men inte utan heller..
Men vad spelar det för roll...
Ingen alls... Allt officielt över ändå..
Och det känns,, fast jag inte vill det och fast vi inte haft så mkt
med varandra senaste tiden att göra så känns det..
Ett svek, det handlar om ett svek.
Ett större svek än alla vet.
Poetiskt va ;)


Min älskade unge blev 11 månader igår, kan ni fatta!
11 månader, hon är snart 1 år !
Alltså tiden går så himla fort.
En riktigt fin liten tjej börjar det bli av min lilla bebis :)
Badade bubbelbad förut,, mest kul att äta skummet ;)
Slängde ihop en äppelkaka tidigare idag, ganska mumsig:P

God natt och sov gott!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du var så fin så på den bilden,. kan även tillägga att jag var snäll. Hade ett par roliga bilder i kameran ;) Det var absolut en lyckad kväll, förresten vet jag när vi ska gå ut igen. Top cats i Hassleparken den 2 juni? Vad tror du om det? :)



Tack för idag och tack för den goooda kakan! Mums :) Det var kul att ses en sväng.

2012-04-03 @ 19:38:40
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: