>

Imorn börjar jag med.

Varit i K-stad idag och träffat läkare,
så imorn morgon börjar jag med ny medicin
mot min adhd, Strattera.
Ska börja med den, sen får vi se om den räcker,
om inte så är det bara att prova nån annan .
Ärligt talat så är jag faktiskt jätte nyfiken på
hur/vad medicinen kommer att göra.
Är så himla van att vara så som jag är så
kan inte ens föreställa mig nått annat.
Men tycker detta ska blir riktigt spännande !


"Sprang" inom PoP (Polarn.&Pyret) för att
kolla om dom hade några thights i jeans look
till Novis och det hade dom så klart :)
En mössa följde visst med också:)
Får se om Novis får några slantar i 1-års present,
då blir det en tur till Pop kan jag lova!
Dom hade fått in jätte mkt fint !

Gick förbi H&M också för att köpa present till Icka (lillasyster)
eftersom kjolen hon skulle fått var slutsåld ^^
Hittade nått till henne men så klart inte lika kul som kjolen..
Men men tror hon blir nöjd ändå :)

Är ni på jakt efter söta mockasiner, eller vad de heter,
till bebis så kolla H&M!
Köpte dessa där idag.
Som hon ska ha när hon bara ska sitta i vagnen :)


Såg att dom sålde MAM flaskor med nya motiv på
på apoteket med :D
Söt va ;)

Nej nu ska jag spela lite Hidden Chronicle innan BB börjar !

Mys på !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: