>

Mys.

Sorry blev ingen blogg igår:(
Mina kära småsystrar hade släktkalas igår så
hade dagen ganska fulllspäckad.
Hjälpte till med mat och lite sånt.
Det bjöds på ost och skinpaj(homemade) med sallad och vitlöks bröd till
och till efterrätt 2 st olika hemma gjorda tårtor , mums !

Syster Ickakom redan i torsdags, har varit mys att ha henne här!
Blir inte så ofta,tyvärr..
♥Kärlek♥

Fick faktiskt present igår jag med , lite för tidig då men
mkt välkommen :)
Tack så mkt "farmor" Aina!! :)

Åh idag ska Novis få sitt första påskägg!
Det är fyllt med nappar, bokstavskex, en lila boll(större)
och favvo smoothien :)
Tror hon kommer gilla det ;)
Vad har ni fyllt påskäggen med?

Påskmiddag med närmaste familjen står på schemat idag!

Dags att käka fulle tror jag !
Aningen onöjd dotter just nu ;)

Ha en fin dag !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wilde undrar vart du hittade dom små söta påsarna med kex? Helt perfekt att sitta och plocka ur själv ju. Förresten var riskakorna jag köpte till han huuuur goda som som helst, smakade som äppelpaj fast i riskakeform. Dom kan jag rekomendera ifall Nova tål dom :)



Vad skönt med en sån bra födelsedagspresent, alltid välkommet det :)

2012-04-08 @ 14:18:41
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: