>

Nu går det åt rätt håll iaf!

Ja ursäkta min bortgång tänkte jag säga men
nej jag har inte gått och dött.

Min älskade lilla prinsessa har varit sjuk.
Ordentlig med.
Har varit en något tuffare vecka som dagtid spenderats
sittades i soffan med sovande sjukling i famnen och
nattid sittandes i sängen med feberyr dotter på magen.
Började med feber inte så hög men sen blev hon sjukare och sjukare för
varje dag som gick, och när det gått 4 dagar med feber så ska man ju kontakta
läkare så det gjorde jag i fredags och vi fick tid snabbt.
Väl hos läkaren konstateras att hon har öroninflamation så
efter besöket gick vi raka vägen ner till apoteket och hämtade ut
penicillin.
Och det gjorde susen !
Idag började hon piggna till, äntligen.
Penicillinet har verkligen hjälpt !

Här ser hon ändå pigg ut jämfört med hur hon såg ut den dagen vi var hos doktorn!
♥Min älskade lilla unge♥


Fick hem pyjamas från Libero klubben
förra veckan, tror vi fick den i torsdags eller fredags.
Den var jätte fin irl fast hon kommer nog inte kunna ha den
på nått år,, men men vad gör det ;)

Ska sova nu!
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att hon är piggare :)

2012-04-30 @ 06:22:28
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: