>

Men förlåt!

men bedrövligt av mig att inte blogga och ännu värre- inte ens skrytit om alla fantanstiska Ullareds fynd^^

köpte ju en skitsnygg tröja till mig bla.

Grejen är att jag tog kort på allt när jag packade upp men, med kameran. vilket betyder att jag måste sätta på da computer. . orkar inte..

Är ju nu för tiden ägare till en Samsung Galaxy Ace! vilket i sin tur gör det ännu jobbigare att fixa via datorn, är ju så smidigt att göra allt via my lovely phone <3

MEN på onsdag ska jag till K-D ock SkoPunkten och köpa nya skor så kanske jag kan tvinga mig själv att föreviga dom på kameran så måste jag ju köra via datorn isfl;-)

sängen i tid ikväll. Infogrejs imorn om nån mer ny utbildning som Lernia ska starta.
Tell more when know more.

Sov gott nu!





Mli
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: