>

Mys i massor med bästa!!

Hela dagen har spenderats i Åmål, bla hemma hos min syster + sambo.

Tog bussen imorse. Kallt som tusan^^
Väl framme kom syrran och mötte oss vid bussen så gick vi till Profab- mission en sista julklapp till söta Wilde, Och en morgon klapp till söt dotter. Mission accomplished, eller hur de stavas, kan man väll säga ... Råkade bli lite mer än en klapp till Nova^^ Men men nu känner jag mig nöjd med alla julklappar utom en som inte är färdig.
Nog om detta.

Efter Profab var det Ica som gällde.
Inhandla lite mjöl m.m.
Sen hem till Icka och fikade och bakade pepparkakor :-)
Nova fick vara med en stund sen fick hon vila middag. OBS! Hon var trött;-)
Gjorde chokladfigurer med.


Nova fick hjälpa till att tvätta Staffan, Ickas marsvin, med. Tyckte hon var skitkul;-)

Allt som allt så har det varit en toppen bra dag!!

Ams imorn. Håll tummarna. Behöver nått att se fram emot. Och måste få göra nått meningsfullt på vardagarna..
Och förhoppningsvis luciatåg på dagis, upp tidigt isfl.
Därför ska jag sSsSsova nu!

Sov gott ni med!
Mli


Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: