>

Alla ♥ Dag.

Min första alla ♥ dag själv på 4 år...
Känns såklart lite tråkigt eftersom vi nyss gått isär ..
Och vi skulle ju faktiskt leva ihop resten av våra liv..
Ja så kändes det,, innan allt blev så trasigt..


Men har mysdag med mitt ♥ älskade dotter idag istället:)
Hon började dagen med en alla ♥ dag pressent :)

Lite mer intressant att öppna än det var i julas ;)

Var och hämtade medicin förut på det nya stället.
Det var helt okej men inget slår förta stället..
Men ändå kan allt såt ut med dom iaf och känns inte som dom kommer
börja ändra på saker och ha sig..

Ska och träna vid fem,, kanske ska försöka få
nått i magen...
Men vad :S Orkar inte ställa mig och laga nått ^^


Åh har krångel med min och Novas fokbokföring,, vi står fortfarande kvar på
våran gamla adress ...
Skulle fått papper hem i lådan som skulle skickas till skatteverket
men några sådanna har inte dykt upp.
Det kom inte jag ihåg så fick ett kul brev från f-kassan
om att jag inte får bostadsbidrag förens vi är folkbokförda på adressen vi sökt för
och det måste vara ändrat senast 20/2 annars blir det avslag eller mindre i bidrag ..
Stor suck blev det då kan jag säga..
Har delad vårdnad så M måste ju skriva under och vi bor nästan 10 mil ifrån
varandra och jag kunde inte åka idag och ja krångel krångel krångel.
Fick tag i f-kassan och dom ändrade slutdatum till 3 mars istället så har några dagar till på
mig att fixa underskrift...
Får bara hoppas att allt håller sig lugnt tills dess..
annars vet i fan hur det blir med de..
Jaja det tar vi då isfl ..

Ska ta hand om min arga dotter nu tror jag ..

Hoppas alla haft en jätte ifn alla ♥ dag!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: