>

Chinos, Bubbelbad & mer.

Nova tog sitt första bubbeldad förut :)
Visst tyckte hon det var lite spännande först ovh framför allt
kul att smaka på men intresset höll i sig ungefär lika länge som det brukar
i några minuter vill säga ;)
undra vem hon brås på min älskade unge ;)
Hon har även enganska schysst sovstil nu för tiden sen hon
lärt sig krypa ,, som hon förresten har lärt sig!!
Lite rolig stil har hon men hon gör det iaf ;)
Tur att dom är viga ^^
Var i k-stad förut, på neuropsykriatriska avd. eller
vad det nu heter, om nån har missat så har jag
ADHD,,, och har man fått en diagnos så kan man
frivilligt välja om man vill ha hjälp från ett team där i ett år.
Och jag anser att det är onödigt att ta reda på om man har en diagnos och
sen inte ta emot den hjälpen, för oftast när man gör en utredning så
är det ju för att man har svårigheter och dom försvinner ju inte
bara för att man får sin diagnos utan det är det som kommer efter
som är det viktiga, i mitt fall är det ett team där uppe.
Bla en del av dom som var med och utredde mig.
Ja iaf så var jag där idag och det var bra !
Novis fick ytterligare påfylning i sin garderob
får nog räcka ett tag nu annars blir ag ruinerad.
Skulle inte köpt så mkt om hon inte behövde det förståss..
Tur för mig att hon vöxer så jag får shoppa lite även fats dte svider i plånboken
när man måste fylla på garderoben mkt på en gång.
Nu vaknar kära dotter...
Så typiskt vid denna tiden.
Men men hon somnar om direkt jag lägger mig
ändå så det gör inte så mkt :)
Jaja god natt och sov gott folket!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: