>

En bra dag.

Sandra kom och hämtade mig och Nova halv tio imorse
så åkte vi till affären och handlade lite till tupperware/mamma+barn träffen
idag :)
Sen åkte vi hem till Sandra och ja vad gjorde jag ,, det vet jag inte
men Sandra fixade och grejade innan dom andra kom:)
Blev  jag+Novis, Sandra+Wilde, Emma+Linus+en släkting, Catrine+Emilia
som var där:)
Vi fikade, tjatade och kollade på roliga tupperware grejer :)
Älskar verkligen dom sakerna man kan köpa där,
har hunnit skaffat ganksa mkt saker och är
helnöjd med allt!
Blev en beställning på 2 burkar som heter Optimum,
ska ha att förvara tex, pasta m.m i skafferit.
Och var så kul att träffa alla igen !
Jag och Novis har ju missat 2 senaste gångerna för att
vi varit förkylda ena gången och andra skulle jag på nått möte
så det var ganska länge sen vi träffade alla..
Sen hade hon en utlottning där man fick välja mellan 3 olika saker och jag vann !!
Det är nog första gången jag har vunnit nått i hela mitt liv,
iaf sånt som handlar om tur !
Valde denna burken :)
Busungar♥
Ska kolla tv nu,, glömde helt bort familjen annorlunda idag:(
det enda program jag följer ^^
Ha en mysig kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja usch ja, då var han inte så mysig! Men du har ett oförglömligt minne av han iaf. Min stora tjocka katt vad jag kommer att sakna han!



Kul att du var nöjd med vinsten, dom är bra dom skålarna. Jag är jättenöjd med mina. Tupperware är underbart, tänk att jag missat det så länge? Kan inte förstå det.

2012-02-20 @ 21:53:05
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: