>

En dyrare dag i K-stad, dock MKT NÖJD.


Ja som sagt så har jag varit i iK-stad idag ,
skulle till Nput/Nue-möte men dom ringde imorse precis innan jag klev utanför dörren
och sa att hon var sjuk .
Men jag hade ändå tid hos frissan 9.30 så var lika väl tvungen att
åka den tiden.
Men men kan lova att jag är mer än nöjd med vad som fick följa med hem
ifrån K-stad iaf!
Från frissan fick denna glansoljan följa med.
Nashi Argan spray.
Känns lite extra lyxig,vilket jag tyckte jag var värd !
kostade lite mer än tänkt med men ja ibland måste man unna sig!
Kolla luggen och färgen, det är det som är de viktiga på bilden inget annat ;)
Onepice mys hemma i ensamheten ;)

Hon, min frissör tyckte förresten jag skulle söka som hårmodell
till nått event dom ska ha för alla frisörer i hela värmland i april :)
Var styling, färg, smink och lite kläder som skulle visas upp,
kan säga att jag är lite sugen på att söka !
Ska fundera lite mer på det iaf :)
Vore kul att prova:)

Sen var jag tvungen att fixa ett par svarta skor som passar till klänning/finkläder
och då hittade jag dessa urläckra godisar!!
Novis fick sig en ny body plus ett par "tennis skor" som hon ska ha senare till våren:)
Sen träffade jag M en sväng, gick och käkade lunch och pratade lite.
Oftast alltid lika trevligt:)
Denna gången var en trevlig gång iaf :)
Åh ska beställa den nya barnvagnen nu nån dag !
Ska bli så skönt !!
Och så fin :)
Fast har insett att det nog är smartare att ta den svarta och rosa vagnen
istället för den beiga , hon kommer ju trots allt någon gång sitta med lortiga skor och kläder i den
och då är svart bättre alternativ än begie..

Nej nu ska jag poppa lite popcorn och krypa upp i soffan och börja kolla
på en bra film:)


Detta roade sig Nova med här om morgonen ;)
Tur att katten hade varit där först ;)

Ha en mysig kväll!!
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha busungen då! En pik att hon ville ha nya tapeter?



Såna skor har Wilde med fast i killvariant, fick dom förra sommaren och plockade fram dom här om dagen. :)

2012-02-28 @ 07:20:32
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: