>

Hej tisdag.

Ja vad har jag att berätta för världen idag då?
Har inte gjort så mkt idag.
Var på bvc en sväng med Nova ,
kollade upp några utslag hon fått men det visade sig som tur var att det inte var
nått farligt, tack gode gud för det,
var bara lite extra känslig hudtyp som behöver lite mer omsorg än vanligt
och helst ingen napp ute och fet, riktigt fet kräm flera ggr om dagen så
ska det allt bli bra :)
Har själv en hudsjukdom, som är ärftlig och vill inte att hon ska få den..
Psoriasis är det förresten.
Fick det när jag var 14 år ,, mindre kul..
Är ganska bra nu så ska väll inte klaga,
har ändå haft det så länge så tänker inte på det lika mkt..
Klart det svider ibland,, är ju nått som gör kroppen fulare och det
är väl aldrig kul,, oftast har man ju redan komplex och detta gör ju
inte saken bättre..
Men men det är kroniskt så det är bara att lära sig att leva med och
njuta av dom stunder det är borta eller nästan borta.
Ska träna imorn eftermiddag , får även sällskap :)
Det gillar vi !
Sov gott kära ni!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst var dom? Kul att ha en sån tuff när han ska vara extra tuff ;)



Jamen visst är det så, det finns fördelar och nackdelar med allt. Hade man kunnat köpa allt man ville med en gång hade det inte alls varit lika kul. Nu är det som du säger nåt att göra. Åhhh vad jag längtar efter att göra iordning Wildes rum. Få ställa in bord och storlana. Hänga upp grejer på väggarna m.m. :)



Ses sen! Jag längtar :)

2012-02-08 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: