>

Lite snabbt bara.

Har inte så mkt att blogga om idag.
Har bara vart hemma,skippade  träningen eftersom
jag är förkyld ,, blir nog på söndag igen,, hoppas jag iaf!
Skulle städat idag men började sortera en hög med papper,
betalda räkningar diverse andra papper som ska in i "pärmen"
och ja lite annat och det tog visst mkt längre tid än vad
jag hade tänkt så efter jag var klar så var det bara att stressa sig in i
duschen, göra sig i ordning i raket fart och åka in till stan.
Förbi apoteket och kollade om jag kunde betala min medicin
där men nej där fanns inget så får kolla i K-D på måndag,
ska förövrig klippa rätt luggen då med :)
Sen skulle jag kolla om dom hade Novas mat inne,
visst hade dom det men bara 4 st burkar(12 st ska det vara)
så klev lika tomhänt ut från apoteket som när jag gick in .
Men men gör väll inte så mkt.
Inget som var akut ändå.
Åkte förbi ICA en sväng och inhandlade hårfärg,
en ny färg, som jag nog aldrig provat.
En mer rödare färg.
Får se om jag passar i det annars slänger jag bara i en brun :)
Nej nu ska jag kollatv/film.
(Har problem medmin mall kankse !? Ja nått är fel iaf för
allt jag skiver blir ihop tryckt till ett enda långt stycke
när jag sparar det,så därför är dom fina linjerna där i detta inlägget.
Nån som vet hur man rättar till det ? )


Ja men just det höll på att glömma !!
Önskar all lycka till vårt kära kungahus och lilla Estelle !
Är helt för monarkin ! Tycker det är en fin sybol och tradition.



Och vill inte att vi ska ha president, det räcker
med våran "kära" regering...
Dom sköter allt det där bra ändå,,
alltså dom förstör tillräckligt ändå..


Ha en mysig fredags kväll kära ni!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja usch vad synd det var honom här på eftermiddagen. Gör riktigt ont u hjärtat att se han.



Ja jag är glad att det har gett resultat, det peppar till att fortsätta :)



Tycker också att Kungahuset är en tradition, för min del har vi gärna kung och drottning med allt som hör till.

2012-02-24 @ 20:33:25
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Åsa

Å du ä klok som e bok.. Kramizar

2012-02-25 @ 09:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: