>

Nånting varje dag.

Ja vi försöker fylla dagarna med nånting varje dag.
Och med bvc tider, möten i k-d
och träning så har jag fyllt denna veckan som gått ganska bra.
Från K-D kom jag så klart
inte hem tomhänt.
Var dock inte meningen heller eftersom Nova behöver nya
kläder. På riktigt alltså .
Jag skulle kunnat "go bananas" där inne, så mkt fina kläder som dom hade
men ransakade mig själv när jag var där så det blev bara denna
söta bodyn till henne
Just de höll på att glömma att hon fick sin första docka med ;)
Och jag var ju tvungen att belöna mig själv lute också
såklart , för vad vet vi inte men belöning ska jag minnsan ha ;)
Och jag ÄLSKAR dom, mina blå byxor !
var på Lidl idag och handlade, ja ni läste rätt Lidl, handlar det mesta
av min mat där,, tycker dom är skitbra.
Iaf här i Säffle är det fräscht.
Hade kollat in deras reklam blad så visste att dom sålde
förvaringslådor som passar i barnrum, så det var jag ju
tvungen att köpa, och vad nöjd jag blev med dom !!
Kommer bli jätte bra på hennes rum det!
Nu är det så gott som köp stop på mig ett tag,
måste köpa några bodys/tröjor, strumpor med halkpluttar på och pyjamaser
till Novis bara, men botsett från det så måste jag hålla mig i skinnet..
Ska fixa med lite annat nu !
Ha en super bra helj!
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Belöning för att du är så duktig på att shoppa kanske? :)

2012-02-10 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: