>

Söndagkväll vad det nu innebär.

Söndagkväll,, vad innebär det?
Nått att se på tvn och käka godis till.
Söndagkvällar är inte speciellt ångestladdat när man går hemma:)
Snarare tvärtom , det brukar vara skönt men vardag igen,
få köra igång med alla aktiviteter igen,
träffa folk och umgås.
Och måndag= träning !
GÖTT!
Synd bara att Sandra inte blir med, dumma förkylningar
som aldrig fösvinner :(
Håller tumarna för att hon kan bli med på onsdag ..
Krya på sig ♥
Färgade håret förut,, sitter fortfarande med handduken på
huvudet så har inte sett resultatet än men det blev säkert bra.
Är inte så lätt att misslyckas med helbrun färg^^
Nej nu måste jag sätnga ner dator , kära dotter
ville inte sova mera så lika bra att lägga henne i min säng och lika bra
jag lägger mig med.
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja usch för förkylningar, för min del har det iallafall inte blivit värre men Wilde är rejält förkyld nu. Vaknat och hostat/gråtit nog 1-2ggr i timmen hela natten. Stackars liten :(

2012-02-06 @ 06:52:27
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: