>

Goaste♥

Så här go o gla var min lilla tjej imorse :)
en underbart mysig morgon vill säga :)
Hon har fått sin första tand !!
Stor tjej nu :)
Har varit på gymmet och tränat ,, körde muskler.
Riktigt skönt !
Har tränat i 2 veckor nu och mer lär det bli :)
Mår verkligen toppen efter ett pass ,
det är då jag märker skillnaden på mig själv.
Hur mkt lugnare jag känner mig inombords efter,, iaf i nån timme :)
Men det är en härlig känsla !
Efter gymmet så var det dags för lite heljhandling.
Blir tacos imorn och fläskfilé med champinjonsås och klyftisar på söndag:P
Yum Yum !!
Idag slänger jag nog ihop nån varm macka bara , måste ju få
plats med chokladen och snacksen ;)
Just de köpte dessa jätte söta bakformar på Lidl förut ju :)
Ska försöka baka nån dag här nu små söta hjärtan blir det då ;)
Men vad dom ska bestå av får vi nog se :)
Dags att ge sig!
Ha en mysig fredags kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag har en ide för hjärtformarna, kladdkaka! Tänk vad sött med små kladdkakehjärtan? Vill också ha såna formar, synd att jag inte bakar så mycket :(

2012-02-18 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: