>

Vi minns, vi saknar men vi går inte tillbaks.

Ja så är det.
Det fina med minnen är att dom ligger bakom oss,
och att vi kan plocka fram dom när vi vill.
Vissa trevliga minnen andra mindre trevliga.
Har levt ett liv ganska olikt det liv de flesta lever.
Som drogberoende, inget jag rekomenderar förståss.
Har man aldrig provat droger så gör för f*n aldrig det.
Skriver aldrig om detta fast det varit en så stor del i mitt liv
och självklart så påverkar det fortfarande vissa delar
fast jag varit ren i snart 3 år nu.
Det är så mkt lättare att visa fina sida utåt.
Att låtsas ha glömt allt.
Men det gör man nog aldrig.
Det kommer alltid finnas där .
Som minnen , problem ,tankar och känslor.
Ja det finns där..
Alla människor man träffat , en del saknar man och önskar
att dom ska hitta samma väg som en annan medans andra bara passerat som snabbast.
En del fick aldrig chansen att komma nån annan stans, dom fick gå för tidigt.
Vissa orkade inte mer och andra gjorde ett misstag som kostade dom livet..
Vi sörjer, vi minns och vi hedrar dom.


Finns/fanns en person som ligger mig vart om hjärtat
som inte orkade mer och valde att avsluta sitt liv
för några år sen.
Han var min ungdoms stora kärlek.
Vi gjorde mkt galet ihop, hade mkt kul ihop..
Tyvärr så tog våra missbruk över tillslut, speciellt mitt,
ville bara djupare ner medans han ville tvärt om
och det resulterade i att jag lämnade han för att fortsätta
min väldigt destruktiva bana neråt..
Vi var oskiljaktiga,, bodde ihop i några år, vi skulle ha barn men "ångrade" oss
i sista sekunden och valde att göra en abort.
Vilket var tur eftersom jag bla. hade missbrukat under tiden
och vi levde som vi gjorde.
Hade aldrig varit redo för det då ändå..
Men han var speciell och har en plats i mitt hjärta.
♥Du finns i mitt minne-Vila i frid Christian♥


Detta är väldigt personligt, brukar inte prata om det
men väljer att skriva det här just nu..

Ett ganska tung inlägg men livet är ju så,
det är inte bara fint och rosa.
Vi har alla sår inom oss, vissa större och vissa mindre.
Ha en bra kväll nu alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kramar om dig..<3

2012-02-08 @ 21:38:20
URL: http://vilsa66.wordpress.com
Postat av: Helena

Ja kände inte C så väl men vi festa ihop nåra ggr o ja gillade han :) Synd att han inte orkade kämpa :( Kramar

2012-02-08 @ 23:39:13
Postat av: Malin

Kram !!!

2012-02-11 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: