>

Frisk luft och besök.

Sandra och sötnosen Wilde var här i förmiddags :)
Fikade med smelor och kaffe :P
Sen blev det en härlig långpromenad !
Har blivit lite slarvig med det på sista tiden..
Har iofs inte haft tid eller ork över till det men men
får nog ta och bätra mig lite på den punkten ändå..
Det känns mkt bättre efter man väl tagit den där promenaden.
Annars hade jag nog tänkt få lite mer gjort i nya lyan idag.
Och ringa lite samtal,, hatar samtal.
Skulle avklarat det igår men då hade jag
tydligen tillräckligt bra ursäkter till att inte göra det..
Men nu måste jag göra det innan det blir för sent...
Ska till K-D imorn på möte..
Älskade stad,, farligt farligt är det.
Förstår allvarligt inte hur jag haft råd att bo så nära stan förut^^
Kan INTE åka dit utan att komma hem med nya saker.
Det är helt omöjligt!
Ska förska imorn nu, men vi får se hur det blir med den saken.
Sitter redan och funderar på hur,när och vart jag ska kolla och om jag ska ta med
mig pengarna jag fick i jul för säkerhets skull om jag skulle hitta nått
liksom ;)
Jaja nu skriker dotter :)
Förretsen besök min andra blogg/receptbok för receptet på denna
smarriga kladdkaka!
HA en fortsatt bra dag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: