>

Choco Moment :P

Min kära far kom förbi här igår kväll en sväng,
hade köpt med fika och godis och massa gott :)
Bla dessa,, som får mkt godkänt av mig!
Prova vet ja :)
 
Bus från igår imorse :)
 
Midsommar:)
Fick till slut en bildmed kransen på !
Efter många om och men..
 
Har inte så mkt att säga om denna dagen^^
Har inte gjort så mkt mer än o plocka lite.
Hämtat ena medicinen på ett ställe och varit på apoteket och hämtat ut den andra
plus beställt nytt till Nova.
Sen hem igen :)
 
Imorn där emot är det full rulle.
Ska helj handla, syrran kommer, ska på ett möte, sen på kvällen 
är det info möte på Novas dagis ! :)
Ska skriva kontrakt när som med :D
Yey !!! 
Längtar ! Eller längtar efter att få börja fixa i ordning i nya lyan !
Kommer bli fint som katten tror jag.
Ska tapetsera om så småningom har jag tänkt mig :)
Är kul när man har lite fria händer och kan fixa lite sånt själv ..
Ska bo där i många år nu. Vägrar flytta mer.
Är dödens trött på det!!!
 

Slutar tjata nu och beger mig mot sängen !
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: