>

Härliga torsdag.

Varför sitter jag ens här nu..
Är dödens trött men vill så klart dela med
mig av min dag till er så håller dom blå uppe en liten stund till ;)
Har haft en jätte bra dag nere i Åmål
hemma hos min kära lillasyster(Angelika/Icka) :)
Har fikat i omgångar, först bara vi sen kom mamma förbi en sväng,
och sen kom pappa en snabbis.
Varit ute en sväng, sen lekt och grejat hemma hos syster igen.
Gick till Thaiköket för att käka lunch/middag, när vi står utanför
så ringer pappa igen så vi inväntar han och bestämmer
oss för att käka där och pappa bjuder på allt :)
Sen åkte han tillbaks till sitt jobb och vi gick hem till A igen,
hämtade ner en filt, kaffe och bokstavskex&saft till Nova och sätter oss
ute på trädgården .
Satt där en bra stund innan vi gick upp igen :)
Rensade/kollade igenom syrrans garderob, fick med mig några juveler
hem som passar fint in i garderoben :)
Den sista är MKT MKT MKT finare irl.
Det är ljust tyg underst och sen svart mönstrat transparant tyg över.
Och mer retro än hmm ja vad den nu ser ut att vara här ^^
Fikar -Lillasyster(Angelika/Icka) och Novis :)

Ska sova nu!!
Fredag imorn och helj !!
Vilket betyder att jag "får" vräka i mig godis och allt gott jag vill ;)
Like beeing in paradise!
Sov gott!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: