>

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig !

Ja det ska man, det fick jag erfara imorse.
Precis som jag önskat ett tag nu så vaknade Nova tidigt imorse,
men kanske lite väl tidigt....
05.30 låg en liten glad skit och snurrade runt i sängen och babbalade.
Orkade få henne att ligga kvar i sängen till 06.00 sen var
det bara att snällt gå upp.
Så nu är jag dödens trött kan jag lova!

Fick denna söta ryggsäcken från Libero hem i lådan idag :)
Tack så mkt !


Nova friserar sig själv ;)


Var nere en sväng på stan förut.
Sprang på Sandra och Wilde inne på ICA :)
Och mötte upp lillasyster (Lina) när hon slutade skolan
och gick en sväng, kikade på Lindex, såg
en del fint till Nova men köpte inget!
Ska ju till Ullared till veckan så får allt vänta tills dess :)

Som sagt är dödens trött och imorn är
det ju äntligen torsdag ;)
Så ska krypa ner i sängen med min älskade bok
"En Shopaholic- I mammas fotspår" .

Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: