>

Midsommardrömmar

Hoppas alla har en jätte fin midsommar!
Själv har den varit lagom.

Började dagen med kalas/fika för min bonusfar som fyller år idag.
Grattis till han!!

Sen har jag, Nova och lillasyster(Evelina) klätt en mini midsommar stång , den blev asful men men spela roll, var mest för Nova skull ändå;) Haha och hon förstod mkt väl vad och varför vi satte blommor på ett kors ^^ ;)
Gjorde allt en krans till henne med men den ville hon mest slita sönder :)

har käkat massa god mat- Grillat, färskpotatis, gräslök, sill m.m
Och så klart jordgubbar :P
Gjorde en super enkel paj fylld med färska jordgubbar,ringlade lite honung över och serverade med gammledags vaniljglass till:P
Mumms!!

Velar fortfarande över om jag ska följa med ut imorn eller inte...
Men just nu lutar det åt utgång iaf.
Men men vi får se imorn :)

Ska avsluta denna kvällen med en film nu!

Ha en fin kväll, vad ni än gör!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa klart att du ska med ut :)

2012-06-22 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: