>

Super tips till alla (för hand) flaskborstande föräldrar ;)

Åh fick hemma denna på posten idag,
Philips-Avent flask-diskborste.
Halleluja Halleluja !!
Vilken fröjd !!
Kommer aldrig någonsin mer köpa en sån
vanlig billig borste!!
Rekomenderar verkligen denna!!!
Kostar några guldpengar mer(ca 70 kr) än dom vanliga
syftar på dessa
.
Men "dom vanliga" går ju sönder ganska snabbt så i längden
går det nog på ett ut:)

Så mitt tips till er är -
köp en sån här!!
Natti Natti!
Postad i: Tips Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det nappborste på den? Det saknar jag på min MAM. Isf får jag nog införskaffa en sån om min MAM går sönder, fast den verkar inte kunna gå sönder ens men men ;)

2012-06-06 @ 07:17:51
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: