>

God kväll.

Kolla på Lyckan i LA och inväntar BB som börjar snart så ska inte bli
så långrandig:)


Har varit i K-D idag på adhd-grejs.
Var ungefär som vanligt, bra med andra ord :)


Träffade M över en fika.
Blev mkt bra sagt.


Sen gicck  en sväng på stan och fixade lite presenter
till Novis storasyster som fyllde tolv igår,
ska posta dom imorn,
hon bor ganksa långt bort :/


Köpte denna ögonskuggan till mig med ;)
Kunde inte låta bli och klickade nyss hem ett par schyssta pumps:D
Och nej ni behöver inte undra hur jag har råd med allt, det kallas konto och
spara spara spara ;)

Sov gott alla det ska jag göra inatt iaf !
Och gymmet imorn!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: