>

Ont ont ont.

Haft tandvärk i 2 dagar nu vilket är mindre skönt..
Har haft det förut men då har det gjort super ont en stund för att
sedan försvinna men nu är det en molande värk hela tiden.
Blir nästan illamående i mellan åt..
Måste nog ta tjuren vid hornen och kontakta tandläkaren för detta är
ta mig fan olidligt..
men är så jäkla rädd för att gå dit..
Hittills har jag tagit smärtan framför att gå dit men denna gången ger
jag nog upp och inser min begränsning.
Smärta vs. Rädlsa..
Tror smärtan har övertaget just nu..
Tusen tack till den som uppfann treo!
Bortsett från det så har det varit en bra helj.
Min kära syster har varit här och hälsat på så har varit mys på högsta nivå ;)


Nej nu är det tvn som gäller, trött och aningen sliten..
Måste bero på tandvärken. :(


Ha en mysig kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: