>

Skulle inte sitta fel.

Sitter och kollar på barnkläder på en sida,
och min köplust är stor kan jag lova.
Men nöjer mig med att kolla, än iaf ;)


Varit hemma hela dagen.
Tagit det lugnt, gick en härlig långpromenad i solen
med en sovande Nova i vagn, syster och hund :)


Kollade på BB förut, trodde aldrig jag skulle säga detta men
tykcer det är tråkigt att Hanna W valde att lämna.
Hade så klart dömt henne innan pga att jag sett ett av hennes
blogg inlägg men allteftersom tiden gått i BB så har jag faktiskt ändrat mig,
och tycker hon var den roligaste som var där.
Visst är hon lite speciell, provocerande och brutalt ärlig men "trot
eller ej jag gilla na ändå".
Så där nu är det sagt och erkänt.
Ska bli spännande att se hur det blir där nu.
Eftersom jag inte kollade förra året så har jag absolut ingen
aning om vem denna Rodney är men förstår
att det kan röras om i grytan så hoppas att han blir kvar då eftersom det
ändå kommer bli tomt utan Hanna W..
Sipan skulle jag vilja skicka massa negativ energi till om jag kunde.
Kan ju iofs göra det här , Sipan ta dig i röven jävla barnunge.
Skulle inte stå ut med den klena barnrumpan en sekund irl.
Usch fy och blä säger jag bara.

Ja som ni märker så lever jag mig in i detta och engagera mig ;)


Nog nu, sov gott alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: