>

Yey.

Idag kom mitt äslakde H&M paket.
Nöjd med allt :)
Har inte tyckt om detta med att beställa förut,
vet inte varför men har kommit på att det finns flera fördelar
med det bla, kläderna är aldrig provade, man kan sätta ihop en
hel look och se hur det ser ut innan m.m orkade inte skriva mer kände jag ;)


Innehållet:
Shorts & byxor.
Bas-klänning.
Skor till novis, även dessa förstora ^^
Hon måste ha minsta fötterna ever ;)
Gjordeg i saken,, äntligen. Har velat haft en sån
här sen dom började säljas men har inte köpt nån, why !?
Fråg mig inte ..
Men nu så nu är den min :)
Mysigaste pyjamasen !
Kär.


Ska till K-D imorn till neuro-psyk.
Kännslite töligt men ändå gött att komma iväg en sväng.
Har ändå lite roliga saker att göra, tex leta 2 st presenter :D


Just det förresten ska på barnmässan på fredag och
ska hämta nya vagnen då med !
Yey !! !! !!
Ska bli så kul !
Har ju inte sagt vilken jag valde än men
kan säga så mkt som att jag gjorde så som man brukar göra,
frågar om råd men sen gör tvärtom ändå ;)


Nej nu ska dator av och full koncentartion på BB !


Sov gott käraste ni !
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: