>

Begravning & StuganMYS.

 
Hej igen.
 
Varit i stugan sen i torsdags,
Internet, nej inte funka där.
 
Var på begravning i fredags.
Min pappas faster. Många fina barndomsminnen
där ifrån.
Vila i frid♥
 
Och eftersom begravningen var i Holmedal så 
passade vi på att stanna i stugan över heljen.
Jag, Novafis, Icka, Lina, Pappa & Tina :)
Har varit jättemys :)
 
Stackars pappa åkte på influensa eller nått i söndags bara
så nått farsdags firande blev det inte.
 
Men jag och syster(Icka) pysslade lite i lördags.
Icka kom på attt hon skulle göra en krans att ha på ytterdörren
så då gjorde jag ett fint hjärta att sätta på farfars grav på farsdag.
 
Ska sminka mig nu och sen gå iväg på ett studiebesök!

Går allt som det ska så börjar jag restaurang-utbildning snart ! 
 Wish me luck !
 
Ha en bra dag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: