>

Dubbel trippel överlycka ;)

Nova somnade om i soffan imorse.
Sov nog ganska gott med ser det ut som :)
Åh titta vad somlåg på Novas plats på dagis imorse när vi kom :D
Dagiskorten :D
Goseongen min ♥
 
Var inom Netto en snabbis igår..
Det är dyrt att handla där..
Inte för priserna men för att man/jag alltid kommer ut med 
massor med saker jag egentligen inte skulle köpa..
Dom har haft jätte mkt fint kuligt där senaste tiden..
 
Köpte tex detta igår.
10 kr för hela burken.. 
Billigt!
 
Såg massa mer jag skulle vilja ha men 
ska faktiskt snart till Ullared!!!!
15 dagar kvar!!!
Längtar som en tok.
Har börjat fila på en lista ordentligt nu.
Ska göra den så detaljerad och ordentlig som jag bara kan
den här gången.
Få med allt och lite till ;)
hehe
 
Och tillråga på allt så är det faktiskt dags att ta fram 
ljusstakar och julpynt då med !!
Hur kul kommer inte den heljen bli !?!?!?!?
Dubbel trippel överlyckla ;) 
 
Kaffedags kanske, sen hämta hem skruttungefrån dagis♥
 
Ha en fortsatt bra dag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: