>

Ute på tur.

 
Varit en tur till sköna K-stad idag.
Skulle egentligen till min kurator
men hon var sjuk tydligen.
Åkte dit en sväng ändå eftersom jag också bestämt
att möta upp en vän, Amola och hennes söta dotter
plus dotterns pappa där.
Så vi passade på att göra stan osäker.
Käkade lunch och gick runt och kikade på
allt fint som fanns i affärerna.
Gick förbi Skopunkten, provade 3 par skor,
Älskade, 2 par av dom, ska köpa!!!
Men får nog spara lite först.
Speciellt som det vankas Ullareds resa om
8 dagar!! Yippie!!
 
Mötte även upp M en snabbis så han jämt fick träffa Nova en 
sväng innan vi skulle åka hem.
 
Köpt iaf tomtedräkt till Novis :)
Nu är det bara att fota och sen fixa årets julkort :D
Som även i år görs med Sandra och Wilde :)
 
Köpte fina guldiga & glittriga stjärnor(ljushållare) idag på
en av mina favvo butiker- Boullevard.
 
Är ni i K-stad gå in där ! Ligger i ansluting till MittiCity, utgången vid JC
och till vänster där mot Stora torget hållet :)
Massor med fin inredning till bra priser!
 
Är sliten, ska ringa syrran en sväng 
och sen blir det, på riktigt denna gång,
en Johan Falk film;)
Har ändå inga nya GG att se :( :(
 
Ha en skön kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: