>

Gårdagen- Dop i goa Göteborg :)

 
Efter lite velande så bestämde jag mig för att
ta gårdagen och dopet först,
så får ni kika alla roliga och fina fynd som
min vän gjorde åt mig på Busungarnas loppis igår,
lite senare idag/ikväll ;)
 
Var som sagt på dop igår i Gbg/Askim .
Min styvbrors lilla son som skulle döpas:)
En liten Elias Bo(efter morfar) Tommie(efter farfar) blev det .
 
Gick upp tidigt, halv sju.
Fixade och grejade med mig och Nova,
blev upphämtade utanför här av mamma m.fm vid 8.45.
Åkte ner, tar några timmar.
Nova sov nästan hela vägen ner.
När vi var framme så åkte vi förbi deras hus (tog följe till kyrkan)
och medans T var inne och pratade med dom så passade vi andra på att 
sträcka lite på bena efter den längre resan.
Nova med så klart och hon lyckades sätta sig i den ena lilla pölen som fanns på hela
parkeringen, med sina ljusa fina kläder :(
Underbart, sa jag med hög röst i mitt eget huvud ^^
Var bara att lugnt och sansat försöka få bort så mkt smuts som möjligt..
 
Var ett fint dop, gick ganska smidigt, 
trots att det var 3 som döptes samtidigt.
Efter kyrkan åkte vi till en scoutgård vid Sisjön.
och där bjöds på både mat(pajer, bröd, vinrduvor, brie & kex)
och fika(kaffe,the,tårtor, fikabröd m.m).
Gott !
 
Var hemma runt sju-tiden igår kväll.
Lagomt sliten och trött.
 
Nej nu måste jag ta tag i disken !
 
Ha en fin höst dag!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: