>

Hej igen! Kul !

 
Hej igen !
Har varit väldigt skänt att inte ha dator igång.
Fick helt plötsligt så mk extra tid över ;)
Därför väntade jag några dagar till med att tanka på det.
Gjorde det igår..
 
Nova har varit sjuk i några dagar.
Haft ganska hög feber i mellan åt.
Är frisk nu, lämnade henne på dagis förut.
en fröjd vill jag lova.
Hon var så uttråkad och understimulerad.
 
Är min tur istället.
Har feber , ont i huvudet, nacken och halsen..
Känns sådär ..
Men men så är det.
Hoppas vi klarar oss ett tag till sen efter denna omgången.
Har varit väldigt lite hittills.
 
Vad har hunnit hänt sen sist då !?
Inte mkt..
 
Syrran(Icka) har varit här och myst en hel helj med oss :)
 
Sen var jag och Amola ute en sväng i lördags.
Bokade bord på Tuppen och käkade väldigt god mat !!!
Sen gick vi upp till hennes mamma och tog några cider och spelade 
kort m..m :)
Och slutade kvällen med en tur till Harrys Halloween fest.
Åter igen, det är inte min grej.
Var för mkt folk och alla var verkligen göör fulla..
Nej fy.. Det är inte min grej längre.
Träffade några gamla vänner dock, vilket var kul !
 
Bestälde julgardiner förut :D
Till kök, vardagsrum och sovrum :D
Längtar ihjäl mig!!!
Vill ta fram ljusstakarna nu!!!
 
Snart dags att ta ner lådan(orna) och kika vad som finns 
och kompletera med mera ;)
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och vila en stund.
Måste passa på innan yrvädret är hemma igen.
Då spelar det ingen roll hur sjuk man är , vila blir det inte mkt av .
 
Ha en fin dag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: