>

men oj vad hände !?

 
Min besöksstatus bara pekar rakt upp
efter mitt förra inlägg !?
Vad hände där liksom !?
 
Kul!, men kommer antagligen sjunka imorn igen.
Men men.
 
Har spenderat hela eftermidaggen
ute på gården tillsammans med grannarna.
Ungarna har lekt i sandlådan, gungat och krattat löv ;)
Bjöds på varmt kaffe ute i kylan, gott som bara den!
Allt smakar mkt bättre ute.
Speciellt som idag, en riktigt fin höstdag!
Åh jag gillar hösten ♥
 
 
Har en fristående garderob i Novas rum
som jag måste få bort eftersom
hennes rum är lite trångt, måste försöka få lite mer yta...
Tänkte ställa in den i den fasta garderoben(den i väggen).
Är bara ett stort utrymme, med endast en stång i.
Inte mkt till garderob så måste behålla Novas.
Låter kanske knäppt men ja, alternativet är att bygga en
ny innuti den i väggen och that aint gonna happend.
Trodde jag skulle göra det lite så där snabbt och smidigt
förut, bara slänga in den i den andra lite lätt,
men ack så fel jag hade..
Novas rum ser ut som ett bombnedslag istället .
och jag gav upp, tar det imorn.
Nova sover i min säng ;)
 
Är tv-torsdag, som alla andra torsdagar.
New Girl & 2 panka tjejer är favvo just nu.
 
 
G-night!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: