>

Men redan ^^ Stl problem ^^

 
Åh klockan går för fort när man sitter
framför datorn.. 
Ska ju vara bänkad framför tvn nu
och kika på kanal6- Tatto program som har premiär.
Det ska utses Sveriges bästa tattoartist.
Kan vara kul att se kanske :)
 
 
Novas pappa har varit här idag.
Fikade, käkade och busade i lekparken.
Fick en cd-spelare med ;)
Rosa fin, precis en sån mamma ville att Nova skulle ha ;)
Haha Nova blev nöjd med så klart , fast mest för 
det som kom ur högtalarna ;)
Så nu på em har jag och Nova dansat och diggat till
barnvisor ur den "Skimrande Barnkammarboken" ;)
 
Min kära dotter är lite liten..
Jag är så dum och gör om samma misstag flera ggr,
går efter vad som rekomnederas när man ska köpa
ytterplagg och skor och liknande..
Det ska vara cm till över hit och dit och 
på overaller ta en stl större osv..
Men min dotter drunknar !!
Det går inte,, hon kan inte använda kläderna och skorna ..
Men men skam den som ger sig..
Sprang in på Bergkvist skor och fick tag i ett par riktiga skor
som passade, som hon kunde gå i och inte drunkande i..
Kostade gjorde dom men men det blev rätt den här gången.
Dessa Ecco blev det.
 
Måste bara fixa en overall och ett fodrat regnställ till..
eftersom hon drunknar i sina i stl 86.
Köper 86 på vanliga kläder, visst är det lite stort men
inte jätte,, inte som ytterkläderna ^^
 
Åh se hur Novas näsa ser ut nu :/
Inge alls fint..
Men men det är nog borta snart..
 
Jaja solong för denna gång!
Missar snart hela avsnittet..
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: