>

"God morgon"

Han ju aldrg blogga alls igår :(
Jätte tråkigt, speciellt som läsantalet halveras
pga detta ^^
Jaja dom som vill läsa gör det väll ändå.
 
Nova var på dagis igår 
och jag var en sväng på gymmet.
Gick hem och fräschade till mig
och sen kom sýster(lina) hit efter skolan och fikade.
Sen kom Amola(nya vännen) och hennes underbart söta dotter hit.
Fikade mera ;)
 
Gick och hämtade Novis på dagis,
tyckte det var göör sköj att moster var med och
hämtade ;)
 
Fortsatte ner till stan och Kappahl,
ska på dop på lördag i gbg så
var såklart tvungen att köpa nått fint till mig och Novafisen.
 
Blev denna ursöta klänningen till Nova
Tänkte hon skulle ha den när
fotografen kommer till dagis med:)
Annars är det kankse inte så användbart.
Men men hon kommer se ursöt ut iaf ;)
Och denna blusen till mig.
Kommer bli kanon att ha i garderoben sen ;)
Och OJ vad snygg den var på!!!
Fick bonus där ifrån förra veckan plus att dom hade 25%
rabatt på hela köpet så båda kostade 211 kr;) 
Alltså kostade Novas klänning löjliga 12 kr ;)
 
Senare på kvällen kom pappa och Helena 
förbi och det fikades ännu lite mera ;)
Det var ju som sagt kanelbulllens dag ;)
 
Nej nu måse jag sätta fart!
Håller på att tvätta, funderar på att 
göra helgstädningen idag istället för söndag.
Vore skönt att ha det gjort.
 
Ha en bra dag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: