>

Titta vad min fina vän hittat :)

 
 Sandra hade hittat så fina och bra kläder till Nova
på loppisen som var i heljen.
Är en stor banrloppis som en butik(Busungarna secondhand kolla fb) annordnar 1-2 ggr/året.
Mkt populär sådan, och utbudet brukar tydligen vara toppen bra.
Har missat båda ggrna som dom andra varit där..
 Nästa gång ska jag med;)
 
Svarta tunikan ä PoP och skorna m. hjärta är Kavat.
Fick allt ihopa fär 245:- .
Mkt billigt för fodrat regnställ, 2 par skor, 2 byxor, 1 tunika, 1 dress.
Och allt i bra skick! 
 
Tack än en gång Sandra !
 
Började förresten dagen med att  Sandra och 
sötisen, Wilde kom förbi och lämnade sakerna,
passade på att fika med och barnen "lekte" ;)
 
Efter det har vi, jag och nova inte gjort så mkt..
 
Var ute nån timme förut och lekte i sandlådan.
 Nova trillade på näsan(bokstavligen talat) rakt på plattorna här ute:/
Lillsnutta ♥
Syns inte jätte mkt på fotot men irl syns det ganska mkt :/
 
Nej tvn nu, annars hinner jag inte!
 
Sööv gött!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du var nöjd med grejerna :) Hur får du så fina bilder?

Stackars liten Nova då, inte kul att slå sig :(

När jag skulle gå från dej igår kom en liten grannunge till dej och undrade varför jag hade tagit Nova. Så söt :)

Svar: Ja, jätte nöjd ! :)Gör dom här på bloggen i Remby , finns en liten knapp i verktygsfältet på sidan som man skriver inlägget i, som det står "Remby" i rött på, tryck på den så öppnas ett nytt fönster med deras bildredigerar program och sen är det bara att greja och fixa och dela på blogg.se m.fl ;)

Nej stackarn, och fult är det med :/

Haha men åh trodde h*n du hade tagit Nova ;) Vad söt !
Mli

2012-10-08 @ 07:31:07
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: