>

What a day ...

 
Mm det kan man säga..
Hinner nog blogga en snabbis medans 
jag väntar på att nachogratängen ska bli klar
i ugnen.
 
Har tvättat och städat hela dagen.
Nova har så klart varit med också, bara att
ha henne är jobb ;)
Avslutade den tunga dagen med en rask(väldigt rask) tur till
affärerna för att inhandla mat..
Mkt stress coh bök..
Är helt slut..
Men än får jag inte ge mig.. 
Ska ju bort imorn så väska till Nova ska packas m. blöjor,
extra byte , nått att tugga på, välling, flaskor, vattne bla bla bla.
Kläder ska läggas iordning, till båda.
Allt ska vara bra förberett så morgonen flyter på .
Räcker med att gå upp vid halv sju..
 
Så har jag tvätt i tvättstugan som måste plockas upp..
Och minst en maskin måste hängas upp här uppe.
 
Och just det en disk lär det bli med..
 
Har fått Nova i säng så
tänkte iaf jag skulle hinna sätta mig och käka en sväng nu när
det är klart.
 
Ha en god natt och en finlördag kära ni!
 
Får se om jag orkar slänga in ett 
snabbt inlägg imorn.
Är förmodligen ganska slut.
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: