>

Look Look !

Paris from the skys in the night!
 
Spanien del 1.
 
Första veckan.
 
Hur ska man sammanfatta vecka 1^^
Varmt, väldigt varmt, tror tom dom hade värme rekord..
Temp på ca 38-39°.
Spysjuka åkte vi på nästan allihoppa.
Nova började sen bara fortsatte det till nästa.
En dag var, 5 av 6 som fick det^^
 
Blev ändå nån tur på marknaden, glassbar,
gick hela piren, nått restaurangbesök och stranden:)
 
Så första veckan var väll sådär.
Tur att vi hade en vecka till !
Mer om den får ni höra nästa gång jag orkar ;);)
 
 
Imorn ska jag lämna Nova på dagis och gå hem under tiden!
Say what !? Ska jag få vara hemma all by my self ! Wonderful!
Kanske jag kan få greja lite här hemma i lugn och ro utan 
en sötonge som stökar till det jag plockar ordning ;)
Have a nice night!
 
Postad i: Resor Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: