>

Med mkt spring i benen

Är det svårt att sitta still.


All snö är borta kan ja väll börja med, eftersom jag sist gång bloggade om hur mkt de snöade:/

Var på Novas dagis imorse och kollade deras Luciatåg.
Så himla duktiga dom är!!



Sen "jobb"..
ca en timme innan jg slutade ringde dagis o berättade att Nova var väldigt trött och hängig så då fick det bli raka vägen dit och hämta henne.
Hon har feber stackarn, har varit vaken max 2 h sen vi kom hem vid tre..
Skulle egentligen varit barnledig men vi kom överens om att hon skulle stanna här och M skulle försöka träffa henne nån dag innan jul, om hon inte är pigg tills på söndag då så hon kan följa med dom till Liseberg.

Klickade hem nya byxor + en tröja till mig och ett påslakan set m. bla. tomtar på till Nova fr. H&M här om dagen.

Nöjd m. kläderna och självklart måste Nova ha juliga sängkläder med ;)

Nu ska jag strax slänga in en tvätt i maskinen o sen glo lite tv innan det är dags för sängen.

Ha en mysig kväll!
Mkr


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: