>

Åh nu är det snart dags!

 
Beställt nya gardiner till hela stora rummet!
Så fort dom kommer ryker allt julpynt..
Tog ner granen igår.
 
Längtar efter att få sätta upp mina fina nya lampor,
tillsammans med nya fina gardinerna och blommorna som
jag köpte på IKEA.
Kommer nog bli skitsnyggt!!!
Enda som är lite lite dumt är att jag beställt mörkbruna gardiner.
Men allt är vitt här så kände att jag ville ha mörkare.
Hinner betala av Ellos lagom till våren och då får
det bli nya ljusa gardiner med;)
Dessa blev det, ska ha kappan i balkongdörren.
 
Passa på att beställa.
Denna fina gåvan får man, + 30% på dyraste varan, + fri frakt ;)
 
Nu hänger Nova i benen på mig så dags att avsluta.
 
Ha en fin dag alla!
Det ska vi, Novas syster kommer hit !
 
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: